!!!

Och alla bara ber mig att förklara om och om igen, men det finns ingen förklaring, det bara är så. Gode Gud hjälp mig nu när allt är så svårt att förstå, hjälp mig att förklara nått som inte förklaras kan! Snälla hjälp mig att må bra igen och slippa allt det dåliga, jag vet ju inte ens hur det blev så här.
Jag bryter ihop och gråter, mina ögon är röda och svullna och jag kan inte längre se. Jag vill inte höra heller, jag vill inte existera mer. Men jag kan va så bra på att le, jag kan va så bra på att låtsas men jag vill inte mer och då skrämmer jag er. Snälla hjälp mig någon!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du lyckas reda ut allt och börja må bra igen.

2009-11-19 @ 13:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0