When you need someone close to you

Det skrämmer mig att jag älskar dig
Det skrämmer mig att jag vill ha dig nära
Du är min trygghet, varför är jag då så rädd?

Jag satt med kniven i min hand
Och ännu en gång så räddade du ovetande mitt liv
Jag antar att jag behöver en skyddsängel som du

Speciellt när jag mår som jag gör nu


Förlåt för allt jag gjort, för alla misstag jag begått.

Jag har sårat många i mitt liv, jag vet. Förlåt.



Träffade B igår. Tog en fika på stan jag, B, D och en snubbe till.
Blandade känslor. Konstigt. Tryggt. Bra, dåligt. Tittade på film, ignorerade problemen.
Lekte med min nya telefon. Och önskade att jag va tillbaka i urskogen någonstans. Mådde så bra på semestern. Min dröm är att skaffa mig ett litet hus någonstans på landet. Gå långa skogspromenader och bada bastu varje dag. Vilket häligt liv det skulle vara. Men det är ouppnåeligt just nu.

Snart ska jag resa arslet ur soffan och städa lite här hemma. Behöver packa upp och tvätta också om det finns tid. That's my day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0