Aj aj aj!

Jag har oooont! Och gissa var!? Under armen!!!! OONT!!!

Fikade med min egen lilla gullunge Vano förut. Fick sällskap av mindre trevliga/väldigt jobbiga konstnärer/fotografer/kockar. Eller nått åt det hållet. Så fick inte så mycket gjort utav det vi skulle få gjort. Så gick hem till mig och lagade lite mat istället. Satt och snackade, både en massa strunt och lite allvar - som vanligt helt enkelt :-P
Efter en liten promenix i stora staden så ligger jag nerbäddad i soffan och myser med en massa godis.
Funderar på att se en film innan jag somnar, eller om jag ska krama kudden direkt - who know's?

Hoppas det blir lite jobb snart, pallar inte sitta hemma en dag till - dagarna blir så sjukt långa när man är ledig... Tror jag är en ganska rastlös själ trots allt.

 

 

Ciao ♥
//Caroline


Kommentarer
Postat av: Vano

Fan vilket klagande inlägg,låter som en människa jag kände förr :P

2009-09-09 @ 22:10:25
URL: http://vano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0