Aoutsch!

Nu är mitt öga uppsvullet till dubbla storleken, och det gör verkligen ONT! Vet inte vad jag kan ha gjort, kanske har nått skräp i ögat som jag inte kan hitta - who knows?
Inte blir det nog bättre av att jag kletade på färg på ögonfransarna :-P Har även satt en toning i håret, hoppas det blir bra men det blir det säkert :-)

Tittade litegrann på Svenska Hollywoodfruar förut - snacka om pinsamt, eller vad tycker ni? Iofs skulle jag nog inte tacka nej varken till deras pengar, villor, smycken eller skor hehe :-P Bästa: Jag lärde mig typ att koka kaffe för typ ett år sen o nu är jag typ expert.. HAHA!
Nu ser jag på grabbar som fettsuger sig och funderar över vart världen är på väg egentligen... :-S

Nu är det dax att hoppa in i duschen och skölja ur hårfärgen, sedan ska jag lägga mig i min nybäddade säng. Förhoppningsvis lyckas jag somna trots att jag sov middag förut. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0