CocaCola Light och godis nappar

Orkade aldrig diska förut.. Lite lat får man vara när man precis har blivit frisk. Tycker jag i alla fall ;-P
Blev en tripp till stan och träffade moster, jag köpte en fin ögonskugga från MakeUp-Store och moster shoppade en kavaj. Sedan blev det fika på Waynes - bagel och en kopp kaffe:-)
Efter det, hem till mor och far. Plattade syrrans hår och sminkade henne lite, hon skulle iväg på disco ikväll - hoppas hon får skoj! Följde henne till bussen och sen fortsatte jag hem till mig.
Ser på TV, läser bloggar, kollar mail och spanar runt på facebook. Och äter godis och dricker cola, mums.
Imorgon blir det jobb 7-21. Hoppas jag orkar hela dagen och att jag inte får alltför hög feber (hade lite feber idag men ignorerar det, jag är frisk!).
Antar att jag ska hoppa i säng snart om jag ska komma upp imorgon hehe, vill ju inte försova sig.. Ska bara äta lite mera gott först ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0