Dålig uppdatering, igeeen!

Har visst inte uppdaterat på en hel vecka, men nu ska ni få veta mina kära läsare :

Lördag: Eddi och Karash kom hit, drack lite vin och gick till Platå. Träffade MrCreepy. Shit happens.
Söndag: God mat hos mor och far.
Måndag: Jobb 7-21. Träffade P, drack vin och tittade på film.
Tisdag: Jobb 14-21.
Onsdag: Ledig. Träffade syrran, åt mat tillsammans med Vano, hennes kära moder och Vino. Hade allmänt trevligt helt enkelt. När Vano slutat jobbet kom hon hit och sov här.
Torsdag - Fredag: Ullared! Åkte kl 7 på morgonen. När vi kom fram så gick vi in till Gekås och kollade läget, sedan checkade vi in till stugan vi hade hyrt - mysigaste! Sedan på't igen! Shopping, shopping, shopping! Kom hem till stugan vid 20.30. Myste på uteplatsen en stund innan vi gick in till våra sängar och däckade av utmattning. På morgonen körde vi hårt igen. Städade, åt frukost och checkade ut. Sedan vart det mera shopping, shopping, shopping! Åkte hem vid sju-tiden. Det var mörkt, halt, regnade och ett och annat djur sprang runt på vägarna - hemskt! Tack vare Vano kom vi hem helskinnade, du är GRYM tjejen! Hade en underbar och välbehövlig minisemester - fick verkligen tillfredställa shopoholicen i mig! Haha, fina fisken serrö, eller Martins roterande kaniner om man hellre vill utrycka det så :-P

Nu ligger jag i sängen trots att det var flera timmar sedan jag vaknade. Har läst lite - sista boken i Twilightserien - och kollat runt lite i cyberspace - bloggar, mail, facebook.
Ska ta och kolla lita vad jag har köpt, det blev i alla fall fem väfyllda Gekåspåsar - frågan är bara vad dom innehåller :-P
Efter det ska jag duscha, scrubba, peela, raka, skura - ja, allt - ni anar inte hur skitig jag känner mig.
Ikväll blir det födelsedagsfirande hos Vino - GRATTIS! Ljungsbro , here we come!

Bilder från resan kommer in lite senare, nu har jag som sagt lite annat att styra med.

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0