Fröken Trött

Sov nog bara tre timmar i natt, sedan jobb 14 timmar. Man känner känner sig ganska trött och slut i kroppen nu vill jag lova. Imorgon väntar jobb 7-13.30 och sedan 16-20. Antar att jag kommer vara rätt så trött imorrn kväll också så på tisdag ser jag fram emot en rejäl sovmorgon, ska ligga i sängen hela dagen *längtar*
I övrigt har dagen bara rullat på, stressigt som attan på jobbet nu när de drar ner på personal så mycket, men det är väl sådana smällar man får ta - antar att man ska vara glad att man får va kvar :-)
Jag och Jessica avnjöt lite mat från Donken i all hast då räkcrêpes inte kändes särskilt lockande. Blev även kvar på jobbet efter att jag slutat för lite skitsnack med nattpersonalen.
Nu ska jag sova - hoppas jag får mer än tre timmars sömn i natt - I need it! Såå NATTI NATTI alla söta! ;-)

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0