Helrenovering

Ååh så sköönt det var. Har pysslat om mig själv i över två timmar nu;
- Började med att sätta i en hårinpackning och en ansiktsmask
- Tappade upp ett varmt bubbelbad och började läsa "Tusen strålande solar" av Khaled Hosseini
- Rakade benen
- Peelade hela kroppen med peelinghandskar och jordgubbsdoftande kroppspeeling
- Smorde in hela kroppen med bodylotion
- Blekte tänder och färgade + noppade ögonbrynen
- Klippte, filade och målade naglarna
Nu har jag krupit ner i soffan och njutit en stund av Notting Hill, lika bra varje gång :-)
Börjar bli lite småhungrig så tror jag ska rosta ett par mackor och koka en kopp te innan jag går och lägger mig.

Btw, har varit duktig idag - har inte rökt på lite drygt fyra timmar, det här går bra jag lovar :-S Imorrn ska jag vara ännu duktigare och få massor uträttat är det tänkt. Vakna kl 7 för att tvätta och storstäda, sedan blir det kunskapstorget för att prata lite med dom om prövningar och validering och sånt. Efter det är planen att gå till arbetsförmedlingen för att se om det dykt upp nått spännande arbete :-P

Ciao ♥
//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0