How do you do?

Gick till stan förut, tog en fika med Vano och hennes mor.
Sedan traskade jag hemmåt, skulle diska men det blev inte så mycket av det... Hamnade i soffan istället. Frenetiskt proppat käften full av Algrehns bilar och pimplat vatten - övergått till daim och kaffe nu. Rädda mig från detta godis - jag mår dååligt!! Tröstätande är inget bra, man mår ju bara ännu sämre av detta illamående :-(
Deppat och tittat på Idol, hur kommer det sig att jag inte har någon dold talang?!! Avis, jag??? Nee inte alls, LOVAR!! :-P
Nu är det nån skum film på TV som jag kikar på. Tankarna snurrar på högvarv as usual och jag vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv. Önskar att livet vore lättare att leva eller att jag var en sån där överdrivet positiv person som tog allt med en nypa salt, en som som kan skratta åt allt. Hmm, nee tror att det lutar åt det första alternativet trots allt.

Dagens citat: Livet är härligt för den som har en eller annan att älska - och ett rent samvete. /Leo Tolstoy

Nu ska jag terrorisera folk och hoppas på att någon kan skingra mina tankar :-P

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0