I'm not crazy, this is just who I am

Yes! Pengarna har rullat in på kontot, jag är friskförklarad och jag ska få äta min pizza idag :D
Planerna är många idag - betala räkningar, diska och städa för att sedan vid tretiden gå in till stan för att träffa moster :) Visst har jag några timmar på mig men man vill ju inte överanstränga sig eller hur?? Kanska lika bra att bara stanna i soffan tills det är dags att gå till stan ;) eller??
Haha man blir ju fasiken lat av att vara sjuk, detta är inte okej!! Måste orka göra detta, och handla får vi inte glömma heller. Hahaha att vara lat brukar inte vara min grej, brukar allitd ha nått att stå i men inte idag, nee soffan låter mest lockande... Så, hur gör jag nu...?! Vilar en stund så kanske jag orkar sen :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0