I'm someone new, just like you

Har växlat mellan att ligga i sängen och soffan hela dagen idag och bara njutit av min lediga dag med en bra bok- "Tusen strålande solar" för att vara exakt. Den rekommenderas verkligen!
Vid 20-tiden avbröt jag mitt läsade och tog tag i lite städning i stället. Har dammsugit, skurat badrummet, moppat golv och diskat.
Sedan blev det spagetti med köttfärssås och glass med persikor och hemmagjord chokladsås. MUMS! Har kikat lite på filmen Freaky Friday samtidigt.
Antar att jag borde lägga mig och sova snart, ska ju jobba imorgon 6.45-21.15. Skulle verkligen förtjäna ett glas vin efter det arbetspasset, så längesen nu. Men men, vi får ser hur det blir med den saken.
Nu ska jag gå ner med lite gamla tidningar och glas burkar till soprummet innan jag kryper ner under täcket igen. Det blir nog inga fler inlägg ikväll så NATTI NATTI! ;-)

Ciao ♥
//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0