Kisses in the night

Blev en promenad förut, hela 45 minuter var jag ute - var helt slut när jag kom hem hehe. Inte helt frisk kanske men nästan och det får duga för mig :-P
Ser på nån film med Adam Sandler och drömmer om imorgon. Drömmer om att jag ska vara tillräckligt frisk för att kunna trycka i mig en heel pizza. Att jag ska orka gå och handla. Men framför allt att jag ska orka hälsa på la familia :) Man bli så himla sällskapssjuk, uttråkad och lättirriterad av att ligga hemma under täcket i flera dagar helt ensam - och så kan jag inte ens äta normalt ! :S Så imorgon ska jag ta igen det ordentligt!
Nu ska jag lägga mig i min renbäddade säng o sova, natti natti!

Saknar dig ibland
Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0