Kungfu fighting

Ser på tjockisar och drömmer om vad jag ska äta... Är lite småhungrig som vanligt hehe, ska nog köra mig en kvällssmörgås och en kopp te :-)
Kom precis hem från min sjukling, har varit där hela dagen - tittat på film, snackat skit, planerat framtiden och ätit mat - mysigt :-)

Imorrn blir det jobb 6.45-21.15, känns lite jobbigt men men it's gonna be money ;-) Men skulle verkligen förtjäna ett glas vin efter det arbetspasset hehe, vi får se vad som händer.
Nu ska jag äta lite och spana runt lite i cyberspace samtidigt som jag dreglar efter den där extremt saftiga hamburgaren som mr tjocksmock håller i handen :-P Kan ju inte låta bli att tycka lite synd om honom, jag är ju också konstant hungrig - MAT ÄR GOTT!

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0