När man tänker istället för att sova...

Vet inte längre om jag är vaken eller sover. Det snurrar i hjärnan, ögonen svider. Jag är matt i hela kroppen och borde somna bums. Men nej då. Nu har jag legat och blundat i över en timme och trots det inte lyckats somna. Om fem timmar är det dags att vakna igen för att sedan jobba i 14 timmar - hur ska jag orka detta?!
Nu ska jag fortsätta blunda en stund till och hoppas på att John Blund snart dyker upp :)

Tänker på dig,
På ett sätt jag som jag inte borde tänka på dig
Jag vill ha dig här på riktigt i kväll
Vill ha dig här som om du vore min
Men du roar dig med någon annan i natt
Medan jag funderar på ett liv någon annanstans
Trött, drömmande och förvirrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0