O så har ännu en dag passerat..

Har inte gjort ett skit idag... Har växlat mellan att ligga i soffan och i sängen. Tittat på TV och ätit :-P Och tittat in till Ica ett par gånger också.. Och hejjat lite på grannen .. That's it :-P
Men ni skulle bara veeta vad jag ätit idag - äntligen är aptiten tillbaka:
- En stadgig frukost med två smörgåsar, yogurt och kaffe
- En påse cheese doodles
- En påse godis
- Tre smögåsar
- Åtta bitar sushi
- Fyra mumsmums
- Två glassar
- En minipizza
- En liter Coca Cola
Och nu kurrar det i magen igen - me like a lot!

Planerat in ett par dejter till veckan också, mysigt! Bl a den där filmkvällen som inte blev av pga jobb o sjukdom, den tar vi troligtvis imorrn istället. Och så ett par kvällar innehållandes vin och skitsnack :)

Nu skulle jag hemskt gärna vilja stänga av  radion med orkar inte resa på mig.. Hmm jobbigt värre.. :-P
Känner att detta blev ett inlägg om absolut ingenting, hoppas ni tycker det är suuuperkuul att läsa om mina allra bästa diettips á la Carro ;)

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0