Och vart tog jag vägen?

Blev hämtad vid femtiden igår. Åkte till Vino's lägenhet i Ljungsbro. Åt massor god mat och tårta. Drack lite för mycket. Dansade, skrattade, pratade. Gick till Platå och fortsatte festandet - fast på vatten (ibland blir det för mycket av det goda) Drack kaffe med Jesusfolket och åt lite fyllemat innan vi åkte hem.
Träffade P. Åkte hem till honom, snackade lite skit och bara var en stund - mysigt.
Somnade någon gång vid fyratiden på morgonen skulle jag tro, och vaknade vid klockan ett. Drack kaffe, åkte hem och träffade brorsan en stund. Har annars bara legat i sängen hela dagen. Läst litegrann, pratat i telefon och tänkt, tänkt, tänkt.

Nu ska jag ta tag i mig själv och diska lite tänkte jag. Imorgon blir det jobb 7-13, sedan kommer nån snubbe hit och ska kolla min kyl och frys - ska ju få nya vitvaror snart :)

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0