Så länge vi båda andas

Träffade ett nervvrak på stan förut. Tog en fika med nervraket och hennes mor. Och tuggade korv mitt i Linköping city. Mums smakade det !
Sett på Twilight för typ 150:e gången och älskar den lika mycket varje gång. Har äntligen fått Vano att älska den också, och eftersom hon också tycker om den så har hon lovat att följa med och se New Moon när den kommer på bio - Can't wait!
Nu väntas Idol och en massa skratt åt en massa puckon som tror att dom kan sjunga - MEN DOM HAR FEEEEL MOHAHAHA !
Har ätit godis så nu tror jag att jag spyr snart, inte bokstavligt men jag mår jääävligt illa - vill inte se en godisbit till i hela mitt liv..! Någon som vill ärva mitt överblivna godis??!

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0