SKJUT MIG!

Har fixat i garderoben nu, hängt upp alla rena kläder. En sak är säker, behöver inga nya kläder på lääänge. Skulle jag ens nämna kläder inom den närmsta framtiden så SKJUT MIG! Och gör det ordentligt för det är sjuuukt vad kläder jag har. Plus att jag vet att jag har en eller två flyttkartonger med kläder i källaren.. Inte normalt :-P

Mitt Quasimodo-öga börjar bli normalt igen - thank God! Haha ni skulle ha sett minen på folk på jobbet haha - Eeh, du ser lite ehm annorlunda ut... Haha undrar seriöst vad som var fel, men är mest glad att jag faktiskt ser ut som människa igen :-P

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Dum som jag var vaknade jag sent idag så kommer inte kunna somna än på några timmar... Inget bra på TV heller som vanligt, så funderar på att se Sex and the City-filmen men än så länge dunkar Winnerbäck och Melissa Horn ur högtalarna - bästa!







Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0