Tjosan hejsan svejsan

Nu börjar jag vakna till liv. Har ätit frukost, duschat och klätt på mig. Ser på Operah och dreglar lite smått - baconäs mmmm yummie ;-P För att inte tala om lipgloss med bacon-taste, varför kom inte jaag på den idéen???! Fatta att gå runt o stinka bacon konstant, o är du hungrig kan du bara slicka dig lite om läpparna för att få dig en aptitretare(?) heheh mmmmums ;-P Tror jag börjar bli hungrig igeen, var ju trots allt en timme sedan jag åt hehe.

Om man skulle ta och kladda på lite make-up så man ser ut som människa igen så kanske man ska ta och titta till sin lilla sjukling sen :-) Men först ska jag gräva i skafferiet efter något ätbart, och ordna mig en kopp kaffe - huvudvärken börjar komma smygande nu = kaffebrist..

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0