Usch!

Somnade vid tolv i natt, men vaknade efter en timme och höll på att dö av värmeslag. Öppnade fönstret och sov sen sött - fram till kl tre på natten. Vaknade då av att jag skakade, hackade tänder och hade värsta frossan. Stängde fönstret och bäddade ner mig under två täcken och en massa filtar. Låg och skakade en stund, sedan var jag tvungen att kräkas - mysigt jag vet. Visade sig att jag hade 39 graders feber också. Illa.
Vid fyra / halv fem lyckades jag somna igen och vaknade för någon timme sedan helt genomblöt - tydligen blev det lite varmt med alla täcken. Nu har jag tagit på mig myskläder och gosat ner mig i soffan. Har fortfarande 38 graders feber och mår lite illa men har inte spytt nått mer.
Tycker allmänt synd om mig och önskar att någon var här och kunde passa upp på mig, skulle hemskt gärna vilja ha ett glas vatten. Har extremt ont i ryggen också, måste ta ett par panodil eftersom dom jag tog i natt åkte upp lika fort igen. Oooooh tyck synd om mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0