You are my baby love

Mitt besök gick precis hem... Vi hade trevligt som vanligt, drack en kopp kaffe och jag åt lite som vanligt :-P Snackade lite strunt och filosoferade över livet och våra framtidsplaner. Skönt att umgås med någon där allt känns så avslappnat, naturligt och okomplicerat - me like a lot. I helgen har vi preliminärt planerat in en filmkväll, myysigt, hoppas det blir av :-)
Nu är jag hungrig igen, men dock alldeles för trött för att resa på mig och fixa nått att äta. Så kan det gå efter alldeles för lite sömn och too much jobb. Tänkte sova nu, imorrn blir det ev att träffa moster en stund sedan blir det jobb 14-21.
Nu måste jag verkligen stänga av datorn och sova för jag håller på att somna med den i knäet, hehe. Natti natti!

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer
Postat av: Vano

Hemligt besök...vem kan det tänkas vara :P

2009-09-18 @ 01:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0