Break the ice

Okej, alla har motgångar så är det bara. Fick ett litet psykbryt men nu mår jag bra. Nu tar jag nya tag, gillar läget och tänker shit happans! Japp så är det! Men nu kör vi. Kom igen då, kör för fan! Peppa som fan!!! KOM IGEEEEN!!!

Hahaha damp har jag, riktiga jävla humörsvängningar. Men nu har jag lyckats smälta allt och framtiden ser ljus ut och jag vill bara att allt ska börja. Nu, på en gång. Önskar att det inte skulle bli natt för jag vill fixa saker nu men det går inte för allt är stängt så jag ska se på film och sen sova för då blir det morgon fortare och då jääävlar alla gullipluttar, då kör vi gärnet!! 2010 är fan mitt år!!! WIIHOOO =D

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vill först och främst tacka för inlägget hos mig, jag blev väldigt glad av att läsa det. Skönt att folk faktiskt ser min personlighet i mina ord :)



Jag blev riktigt peppad av att läsa detta inlägg, känner själv att 2010 är mitt år så det här fixar vi ;) Vi har alla möjligheter för oss och trots allt så blir livet vad vi själva väljer! Bara att köra på!



Hoppas du har haft en underbar måndag!

Kram

2010-01-25 @ 20:27:23
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0