Guds son ska komma nerstigen från himmelen igen

Du ska stå naken framför sanningen och jordens alla kval
Han ska pröva din styrka, han ska testa din moral

Jag bara jobbar och jobbar så det här med bloggandet har jag lagt på is en stund. Känner att jag har så mycket viktigare saker i livet, men jag tänkte att jag skulle låta er veta att jag fortfarande lever.
Jag ägnar mig åt mig själv, tar det lugnt, jobbar och umgås med familjen. Jag ser allt bra i livet, uppskattar de minsta ting. Jag tänker på min hälsa och har slutat röka. Så fort snön/isen är borta så blir det lång promenader, kanske till och med ska ge mig ut och springa. I år ska jag följa mitt hjärta, jag ska läka, jag ska må bra! Det här året har börjar bra, hoppas det fortsätter!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så underbart att se att du mår bättre igen älskling!

Du är stark och kommer komma långt och bli framgångsrik! Är så stolt över dig och vilket enormt jobb du gör för att förbättra saker du inte trivs med! Du är underbar hjärtat! <3

2010-01-14 @ 18:10:03
URL: http://angeliita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0