I know you want to be like me

Efter allt städande så blev det en mysig eftermiddag hos älskade Vano. Tusen tack för den supergoda radiokakan! =D Efter mycket snack om framtiden så satte jag mig på bussen hem igen och vet ni vad; jag tror jag garvar ihjäl mig! Det är så jävla roligt! Men det gör inget, för min del så får hela världen vara rosa!!! HAHAHA!!! Men fan så komiskt, bara nån dag efter att jag designat om min och syrrans blogg till rosa så tada; PINK PINK PINK!! HAHA Jag tror jag dööör!! HAAHAHA!!! =D=D=D Seriöst asså, skaffa dig en egen jävla åsikt!!! HAHA!

Kommentarer
Postat av: Vano

Men seriöst asså hur lågt kan en människa sjunka o hur patetisk kan man bli!??

2010-01-24 @ 21:44:35
URL: http://vano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0