Made in Sweden

Nån mer är jag som följer det? Jag och syrran har precis tittat klart på avsnitt 2. Den forna IDOL-juryn ska skaka liv i den föredetta tonårsgruppen PLAY som består av Anise, Fanny och den nya tjejen Sanne.
Det här kommer att bli bra om det går vägen, det känner jag i lilltån! Brudarna har tidigare haft stor framgång i USA och kör riktigt tjejiga låtar och innan jag ens har hört en hel låt med dem så diggar jag dem ;)

 

Annars har det varit en lugnt lördag för min del, skönt måste jag säga! Har ägnat största delen av kvällen åt att ändra designen på syrrans blogg, hon blev lite nervös där ett tag när allt hon hörde var "oj oj oj" och "shit" eller "vad gjorde jag nu". Haha men resultatet blev iaf bra, kolla in bloggen här:-P Snart blir det sängen och imorrn ska jag upp skapligt och städa. Kanske träffa någon också, men vem det är får ni nyfikna j*vlar inte veta mohahahha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0