Mohahaha!!!

Inatt har jag drömt om min onda axel och nu har jag så ont att jag knappt kan lyfta kaffe koppen=/ Undrar vad jag styrt med i sömnen?? :-P

Sjukt seeg dag annars, har ingen aning om vad jag ska hitta på. Tror jag ska ta o titta på film eller nått, känner att det är en riktig slappis dag med massa godis och mys med hårbollen =)
Har iaf fått mig ett gott skratt så här på morgonkvisten, alltid händer det nått roande här i cyberspace, haha! Det är svårt att inte tycka att du är underhållande och mobbad när du sjäv skrivit; Jag har komplex för min kropp & för den personen jag är & personligheten som jag har . Kom igen va fan! Om du själv inser att det är fel på dig så va fan ändrar du inte på dig för?!?! Du är ju för fan helt jävla intelligensbefriad på riktigt ju!!! Hahaha, hela du är ju för i helvete ett stort SKÄMT!! HAHAHA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0