Who are you??

Godmorgon sötaste läsarna!
Nu är jag vaken men jag funderar över en sak. Det är någon som har varit väldigt angelägen om att få tag i mig inatt och jag undrar vem du är?? Du har ringt typ 10 ggr till min comviq + skickat sms men sorry asså, jag har inte ditt nr =/ Haha jag kanske har en hemlig beundrare nånstans där ute i stora vida världen?? ;)

Vad den här lördagen har att erbjuda har jag faktiskt ingen aning om än. Funderar på en långpromenad i snödrivorna, men det känns inte så jävla lockande faktiskt :-P
Nu blir det iaf frukost för min del, magen kurrar så högt att jag knappt hör av jag tänker längre!


You are always beautiful in my eyes.
Thanks darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0