Cupid’s arrow is just for you

Efter min resa till Kreta så har jag fått förnyade krafter. Jag tror alla behöver unna sig en resa ibland, bara åka iväg  och rensa tankarna. Om det så bara är till en närliggande stad eller en utlandsresa så är det så oerhört uppfriskande att komma bort ibland, se lite annat och samla energi.
Dock så har jag fått mersmak nu. Tack och lov är det inte långt kvar till vi ska åka till Finland och hälsa på släkten! Kommer kanske inte kunna vila upp mig särskilt mycket då eftersom vi ska åka runt en del så vi ska hinna träffa andra, men bara att andas en annan luft gör en så mycket starkare igen.

Imorgon ska jag bomba min Jenny med samtal och sms så vi kan ha en mysdag ihop för nu var det verkligen alldeles för längesedan! Så nu vet du det gulleplutten!

OBS! Uppdatera era webläsare om ni inte kan se den nya designen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha du är för SÖT!!! <3

2010-06-08 @ 22:11:47
URL: http://angeliitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0