kärlek

Hade skrivit ett inlägg, men nu är det raderat. Det får stanna inom familjen helt enkelt.

Ska iaf börja med att säga förlåt till Jenny men det blev lite kaos här när jag kom hem igår så jag kunde inte svara/höra av mig! Men jag mår bra iaf  (jag har lite huvudvärk dock;))

Min älskade plutt mår mindre bra, hon har åkt på nån form av vinterkräksjukan och jag tycker så synd om henne.. :(

Vill också tala om att jag är megastolt över att jag redan är klar med alla presenter! (Det är ju tre födelsedagar som ska firas denna månad) och så ska jag fortsätta deppa lite över att solen har gått vilse denna morgon... Nu blir det frukost för hela slanten!!

Du litar inte på mig va?!
Du får mig att må såhär
så ännu en gång så drömmer jag
mig tillbaka till bättre tider...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0