Perfect day

Gårdagen spenderades med bästaste, först skoshopping och sedan lite vindrickande! Hur mysigt som helst med massa skratt, flum och diskussioner om livet funderingar. Har i alla fall en deadline 1/9. Vad det gäller får ni inte veta. Det kommer ni aldrig få göra faktiskt mohahhahaha, det stannar mellan mig och bästis!

Nu har jag precis plockat fram resväskan, tänkte börja packa lite inför vår Kretaresa! Nu är det ju faktiskt bara 8 dagar kvar =D=D Men vad sjutton ska jag ha med mig?? Hatar att packa=/ Huvudsaken är iaf att bikinin e med!

Hmm lite mat skulle inte sitta helt fel, moot kylskåpet - ciao!

Jag och bästaste för typ 100 år sedan :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va fet

2010-05-18 @ 18:00:01
Postat av: Vano

Så söta och oskuldsfulla vi va! hahaha

2010-05-19 @ 00:24:46
URL: http://vano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0